4 Haziran 2012 Pazartesi

SAMSUN

Samsun'u arkadaşlarıma tanıtmak amacıyla çektiğim resimlerden 78 adedini seçtim slayt yapmaya çalışıyorum, ancak henüz başaramadım :) uzun zamandır yazı eklemediğim için sayfamı açanlar ve elbette esas olarak takipçilerim bilsin istiyorum; Blog işini bırakmış değilim , fırsat bulsam çok güzel işler yapabileceğimi biliyorum ancak hayat telaşı her zaman izin vermiyor. Bakalım, eğer slayt olarak ekleyemez isem doğrudan fotoğrafların linkini açıklamaları ile birlikte yükleyeceğim . Herkese slm

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Dediğinizi yaptım, çok teşekkür ederim!

    Ayarlar sekmesinden Blog adresine 1 harf ekleyip kaydediyoruz, daha sonra o harfi silip blog adresini yeniden kaydediyoruz, ve sorun çözülüyor :) İhtiyacı olan başkası da olur diye buraya yazmış olayım.

    Tekrar teşekkürler selamlar,

    YanıtlaSil