4 Haziran 2012 Pazartesi

Erkek olmak "matah bir şey" olabilir mi?

Hiç te öyle olmuyor. Dün evde temizlik günüydü. Bil bakalım evi kim temizledi? Kadınlara göre daha zeki, daha çevik, hatta konu temizlik olunca daha güçlü bile olabiliyorum :) Erkek olmanın da kendine göre sıkıntıları var bilesin. Hem kadınlar bir konuda daha şanslı; erkek kadını öğrenmeden önce kadınlar erkeği öğrenmiş oluyorlar! En azından zaaflarını öğreniyorlar. Biz sizin zaaflarınızı çok sonraları öğreniyoruz, o zaman da iş işten geçmiş oluyor. İleride tüm eşyaları aldırır, sonra da temizliğini bile yaptırırsın :)
Şunu da yazarsam çok mu olur bilmiyorum; 26 yaşımda iken beni kimse tutamazdı. "Nasıl tutamazdı" sorusunu yavaş yavaş, aralara serpiştirerek cevaplamayı düşünüyorum burada. Bakalım hayat gailesi ne kadar izin verecek ?

Kadın olmanın keyfini çıkar. Erkeklere " siz ne kadar şeker, ne kadar küçük şeylersiniz öyle " der gibi bak. Onlar evini döşer, temizliğini yapar, çocuk altı değiştirir, hatta çok güzel yumurta bile kırabilirler :) Keyifli bir gün ve hafta diliyorum!

2 yorum:

  1. sevgili cengiz,
    :) sana da iyi haftalar diliyorum öncelikle.

    hımm güzel taktik. "siz ne kadar şeker, küçük şeylersiniz öyle" diycem tamam bundan sonra:)

    seni kimse tutamazdı demek... hımmm bunu biraz açalım mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlerde açalım mı? :) Ama bir ip ucu vereyim; 26 yaşına kadar kadınlardan çok korkardım. Sonra bir gün, bir genç kız bana "kendi ekmeğini kendin getirseydin, bana ne!" dedi. İlk ders; "Kadınlardan korkmakta haklıymışsın olm, bundan sonra karnın açken kızlarla şakalaşma" :)

      Sil